יום שלישי , מרץ 19 2024

בתי אבות במרכז דרושים

עבודה עם אוכלוסיית הקשישים בבתי אבות הפזורים ברחבי הארץ הינה עבודת קודש. מדובר באנשים עם רצון לתת, אנשים עם לב רחב, המון סבלנות, אהבה ויכולת להתמודד עם מצבים לא פשוטים של החיים. לא כל אדם מסוגל לטפל באדם קשיש ולכן אותם אנשים שבוחרים לעבוד עם קשישים ראויים להערצה. בואו לא נשכח שלפעמים מדובר במטופלים תשושים, תשושים חלקית או סיעודיים או סיעודיים מורכבים ואז אנו נחשפים להמון סיטואציות. כחלק מהתפקידים השונים יש לעזור לאותם אנשים לקום, לשבת, להאכיל אותם, לקלח אותם, לדאוג להם לטיפול הרפואי לו הם זקוקים ולכן גם מדובר בעבודה עם המון המון אחריות.

רופא גריאטרי? מטפל מוסמך? אח/ות? מחפש/ת עבודה?

גלי צדק כאן בשבילך!

גלי צדק מתמחים בהשמה לכל סוגי המטפלים והרופאים בבתי אבות או דיור מוגן בכל הארץ.
אנו נלווה אתכם במסירות ונאמנות בכל תהליך ההשמה, משלב הראיון ועד לקליטה מוצלחת

✔️ מהירות ומקצועיות

✔️ שירות אישי ודיסקרטי

ליצירת קשר ומידע נוסף התקשר >> 
072-3713050

*מתאים לבעלי תעודות בלבד
* מתאים גם לאלה שרוצים עבודה נוספת

או לחילופין

השאר פרטיך כאן וניצור קשר בהקדם:




     

     

    מחיפוש קצת בגוגל בו תכניסו את המילים ״בתי אבות במרכז דרושים״ תיחשפו למגוון עצום של משרות שכן פעמים רבות מדובר במשרה מועדפת אותה יכולים להשלים חיילים משוחררים מצד שני יש ביקוש אדיר לאנשים כאלה שכן פעמים רבות מדובר בעבודה פיזית הדורשת גם יכולת מנטליות וגם אופי מאוד מיוחד וספיציפי כמו שכבר תיארנו קודם לכם.

     

    אז אילו סוגי משרות קיימות בבתי אבות הפזורים במרכז והאם נדרשים לימודים מיוחדים לשם כך?

    אחד התפקידים היותר פופולאריים בבתי אבות הם עובדים סוציאליים. לרוב מדובר במשרה חלקית או מלאה ונדרש לעתים גם רישיון נהיגה, לימודים כלומר תואר בעבודה סוציאלית, יכולת הקשבה, יכולת שירותיות גבוהה וכמובן החשוב מכל – אהבה לאוכלוסייה המבוגרת. משרות נוספות אותן ניתן לאתר בבתי אבות במרכז הארץ הם מטפלים ומטפלות בבתי אבות שתפקידם לעזור לאוכלוסיית גיל הזהב במגוון של סיטואציות של היומיום.

     

    אמנם לא תמיד נדרש ניסיון קודם, אבל זה כבר תלוי בבית האבות עצמו. גם אחים ואחיות מוסמכים נדרשים למגוון של מחלקות הן בבתי אבות רגילים והן בבתי אבות סיעודיים. משרות נוספות לבתי אבות הם פיזיותפיסטיים, קלינאי תקשורת, עובדי ניקיון, מורים לאמנות, מוזיקה, מטפלי כוח עזר, יועצים לליווי משפחות ועוד. ניתן לעבור על המשרות השונות באתרים בהם מתפרסמות עבודה מדי יום, לשלוח קורות חיים רלוונטיים ולהציע את עצמכם למשרה.

    בתי אבות במרכז דרושים

    מאמרים קשורים

    בתי אבות במרכז

    בתי אבות במרכז- מדוע נושא התזונה כל כך חשוב?

    כאשר אנו ניגשים לבחור מקום עבור או אחד או שניים מהורינו, מקום שיספק להם מענה …